2011. július 18., hétfő

23 perc a pokolban

Egy ember beszámolója arról, amit a gyötrelem helyén látott, hallott és érzett. Bill Wiese saját szemével látta a pokol lángjait, megtapasztalta az abszolút magány érzését, érezte a rothadás orrfacsaró bűzét, hallotta a kínoktól gyötrődő lelkek sikolyait, látta a kínzókat, majd megtapasztalta Isten szabadító erejét, amely kiemelte a mélyből...


Részlet Bill testvér bizonyságtételéből:
Először is talán mindenkiben az a kérdés merül fel egy ilyen dolog hallatára, hogy honnan vagyok olyan biztos abban, hogy ez nem csak egy rossz álom volt? Szeretnék egy dolgot kihangsúlyozni. Kívül kerültem a testemen!


Hogy ilyen dolog lehetséges egy bibliai példa bizonyítja, melyben Pál apostol írja le az ő átélését: (2Kor 12:2) "Ismerek egy embert a Krisztusban, aki tizennégy évvel ezelőtt - hogy testben-e vagy testen kívül-e, nem tudom, csak az Isten tudja -, elragadtatott a paradicsomba"
Amikor visszatértem arról a szörnyű helyről, láttam saját testemet a földön feküdni. Biztos vagyok benne, hogy ez egy testen kívüli élmény volt, és Isten megrettentett engem ezen az élményen keresztül. (Jób 7:14) "Akkor álmokkal rettentesz meg engem és látásokkal háborítasz meg engem..."

Körülbelül egy évbe telt, hogy meg tudjak nyugodni ennek a szörnyűségnek a hatásától, és visszatérjek normális állapotomba. Az átélt trauma és félelem, amiben részem volt, megváltoztatta az egész látószögemet arról, hogy miként tegyünk bizonyságot másoknak, és hogy mennyire hálásak lehetünk Istennek, amiért lehetőséget nyújt arra, hogy megmeneküljünk ettől a borzalomtól!
A feleségem elmondta, amit akkor tapasztalt, mikor meglátott engem a nappaliban a földön feküdni.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése