2011. október 30., vasárnap

Ige Ne félj, azt mondja az Úr


„Ne félj, mert én veled vagyok; ne csüggedj, mert én vagyok Istened; megerősítelek, sőt megsegítlek, és igazságom (győzelmes) jobbjával támogatlak.
Ímé, megszégyenülnek és meggyaláztatnak (gyalázatba esnek mindazok), akik fölgerjednek ellened (és akik gyűlölnek téged), semmivé lesznek és elvesznek (elpusztulnak), akik veled perlekednek (és akik veled perbe szállnak). Keresed őket és meg nem találod a veled versengőket (akik téged támadnak); megsemmisülnek teljesen, akik téged háborgatnak (akik ellened harcolnak).

Mivel én vagyok Urad, Istened, aki jobb kezedet (erősen) fogom, és aki ezt mondom néked: Ne félj, én megsegítelek! Ne félj, férgecske Jákób, maroknyi Izráel, én megsegítlek, (így) szól az Úr, a te megváltód, Izráelnek Szentje!
Ímé, én teszlek éles, új cséplőhengerré (új és éles fogú cséplőszánná), amelynek két éle van; hegyeket csépelj és zúzz (és törj) össze, és a halmokat pozdorjává tegyed. Te szórd, és a szél vigye el őket (te feldobod őket, és a szél elhordja), és elszélessze őket a forgószél (a szélvihar szétszórja őket), és te örülsz (és ujjongani fogsz) az Úrban, és dicsekedsz Izráelnek Szentjében”(Ésa. 41,10-16)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése