2011. október 26., szerda

Ne add fel a holnapod!

Nem számít, mi történik ma, Isten nagyszerű jövőt tartogat a számodra! Lehet, nem könnyű ezt most észrevenned, de Isten már új kezdetet, új barátságokat, új lehetőségeket készített el számodra. Lehet a tavalyi évben ért pár kudarc és nehézség, de ne kövesd el azt a hibát, hogy azt hiszed ez az év is ugyanilyen lesz. Ideje valami újat látni, mert ez egy új nap!

Hívőként ez legyen a hozzáállásunk: "A rossz gazdasági helyzet ellenére nem aggódom. Tudom, Isten előttem jár, és megígérte, hogy folyót fakaszt a sivatagokban".
Vagy pedig: "Talán az orvosi jelentés nem ígér sok jót, de az én másik kijelentésem azt mondja, Isten visszaállítja az egészségem. Hiszem, hogy Isten elkezdte a gyógyításom, egészségem és győzelmem biztos Őbenne."
Vagy talán lehet, hogy gyermeked nem a helyes úton jár. Emberileg lehetetlen helyzetnek tűnik. De a mi hozzáállásunk ez: 


"Tudom, hogy Isten képes a lehetetlenre!
A gyermekem betölti elhívását!"
Légy ma bátor, és ne add fel a holnap reményét, mert Isten nagyszerű jövőt tartogat a számodra!
Jeremiás 29:11

Mert csak én tudom, mi a tervem veletek - így szól az Úr, békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek.
Károli Gáspár fordítás

Mond el ezt az imát: Drága Mennyei Atyám! Köszönöm, hogy reményt és jövőt adsz nekem. Köszönöm, hogy szeretsz engem. Köszönöm, hogy engem választottál. Köszönöm, hogy örömöd leled bennem. Kérlek, hogy a szívem és lelkem a Te terveiden keresztül újuljanak meg. Jézus nevében kérlek téged, Ámen.
Joel Osteen


forrás: http://www.uzenetek.com/

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése