2011. november 25., péntek

Kenneth E.Hagin - Más urad lett


Mert a bűn tirajtatok nem uralkodik; mert nem vagytok törvény alatt, hanem kegyelem alatt. - RÓMA 6,14.

A mai szöveg egy másik fordítása így szól: "Mert a bűn nem fog uralkodni felettetek." A bűn és a sátán egymással felcserélhető fogalmak. Ezért így is olvashatnánk ezt a verset: "Mert a sátán tirajtatok nem uralkodik", vagy "a sátán nem fog uralkodni felettetek."

Annak oka, hogy a sátán nem uralkodhat feletted, a Kolossé 1,13-ban található meg - az Atya kiszabadított téged a sátán hatalma és uralma alól. Abban a pillanatban, hogy újjászülettél és új teremtménnyé lettél Krisztus Jézusban, Jézus lett a te Urad. Most már Ő uralkodik feletted; a sátán többé nem urad. A sátán többé nem uralkodhat feletted.
Amikor újjászülettél, a sátán uralma véget ért feletted - és Jézus uralma kezdődött meg feletted! És mindaz, ami a sátántól van - a betegség, a gyengeség, a rossz szokások vagy bármi más - többé nem uralkodhat feletted!

Megvallás: Jézus az én Uram. Köszönöm Neked Atyám. Köszönöm Neked, hogy megszabadítottál engem a sátán hatalmából. Köszönöm Neked, mert így a sátán többé nem uralkodhat felettem. Köszönöm Neked, mert így a betegség, a gyengeség, a rossz szokások többé nem uralkodhatnak felettem. Köszönöm Neked, hogy a sátánnak nincs uralma felettem!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése