2012. január 5., csütörtök

Vadonatúj ember




Mint most született csecsemõk, az Ige tiszta, hamisítatlan teje után vágyakozzatok, hogy azon növekedjetek. — 1PÉTER 2,2.


Amikor a bûnös Jézushoz jön, a bûnei eltöröltetnek — semmivé lesznek. Nemcsak a bûnei töröltetnek el, hanem mindaz, ami azelõtt volt szellemi értelemben, Isten szemében eltöröltetik.

A bûnei nem léteznek többé. Új emberré lesz Krisztus Jézusban. Isten nem veszi tekintetbe az életében azt, ami az újjászületése elõtt történt!

A mai szövegben Péter olyan újjászületett keresztényekhez szól, akik új emberré lettek Krisztusban. A Biblia azt tanítja, hogy hasonlóság van a fizikai növekedés és a szellemi növekedés között.Senki nem születik teljesen kifejlett emberként,mindannyian csecsemőként születünk meg a teremtés világában, és azután felnövekedünk. Hasonlóképpen, senki sem születik újjá teljesen felnövekedett keresztényként. A keresztények szellemi csecsemõként születnek meg, azután felnövekednek. Nézz csak meg egy újszülött csecsemõt, ahogy ott fekszik anyja karjaiban. A csecsemõ legjellemzõbb tulajdonsága az ártatlanság. A felnõttek így becézgetik: „Te csöppség, édes kicsi ártatlanság.” Senki sem gondol arra, hogy a babának múltja lenne! Érted már, hogy mit mond Isten itt Péteren keresztül? Azt mondja a Krisztusban újjászületetteknek: „Mint most született csecsemõk…”, más szavakkal: Te új teremtéssé lettél, egy ma született csecsemõ vagy! A múltad eltûnt! Én nem emlékszem semmi rosszra veled kapcsolatban!

Megvallás: Én egy vadonatúj teremtés vagyok. Egy vadonatúj ember vagyok. Mindaz, ami azelõtt voltam, mielõtt beleszülettem volna Isten családjába, eltöröltetett


Január 5.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése