2011. április 20., szerda

Asa Alonzo Allen: Isten csodatevő erejének ára (ebook)

Gyakran kutattuk feleségemmel együtt az írást, s mindinkább meggyőződtünk arról, hogy Isten Ígéretei: a jelek következése, a Szent Szellem ajándékai, a gyógyítás és a csodák, ma nekünk szólnak. Azt is láttuk, hogy az Isten által ígért erő nincs nálunk. Tudtuk, hogy igei oka van annak, amiért hiányzik nálunk ez az erő, mivel Isten nem szokott hazudni, a hiba bennünk van! Elhatároztam azt, hogy hallanom kell a mennyből és meg kell tudnom, mi az oka, hogy szolgálatomat nem erősítették meg jelek és a csodák. Bizonyos voltam abban, hogyha böjtölök és imádkozom, Isten valami módon szólni fog hozzám és megmutatja, mi az ami Isten csodatevő erejét elzárja az életemből.
Annyira szomjaztam az életemben Isten ereje után, hogy úgy éreztem, nem tudnék fölmenni a szószékre, nem tudnék újra prédikálni addig, amíg nem hallom Isten szavát, és ezt a tervemet elmondtam a feleségemnek is.


Asa Alonzo Allen: Isten csodatevő erejének ára  PDF






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése